روتین پوست چرب و جوش دار 5 مرحله ای و بهترین محصولات

روتین پوست چرب و جوش دار

روتین پوستی چیست

پاسخ روتین پوستی چیست بصورت ساده، روال ها و محصولات پوستی هستند که بصورت منظم در زمانبندی مشخص انجام می شوند. روتین پوست برای انواع پوست متفاوت است. در نتیجه نمی توان برای همه پوست ها یک روتین را انجام داد. در این بخش ما به روتین پوست چرب و جوش دار می پردازیم. از بین انواع پوست، مقابله با پوست های چرب در مقایسه با بقیه سخت تر است. اما نگران نباشید. ما به شما کمک می کنیم تا یک روتین مراقبت از پوست ساده و در عین حال موثر برای پوست های چرب ایجاد کنید.

روتین پوست چرب و جوش دار

امروز به یک روش ساده و ارزان برای روتین پوست چرب و جوش دار می پردازیم. معمولا پوست های چرب دارای جوش هستند. زیرا پوست چرب معمولا موجب بروز جوش می شود. در هر صورت اگر پوست چرب و منافذ باز و جوش دار دارید این روتین سریع است. در این روتین بهترین محصولات روتین پوست چرب و جوش دار و در عین حال ارزان را در نظر گرفته ایم. همینطور از دستگاه های زیبایی و جوانسازی نیز استفاده میکنیم. زیرا می توانیم تاثیر روتین پوست چرب و جوش دار را سریع و همیشگی کنیم.

 

دستگاه های جوانسازی در روتین پوست

بصورت حرفه ای برای مرحله ی اول نیاز به میکرودرم و برای مراحل 2 و 4 نیاز به اتوی صورت دارید. این دستگاه ها دستگاه های جوانسازی در روتین پوست هستند. جهت اطلاعات بیشتر روی میکرودرم خانگی و برای اطلاعات بیشتر درمورد اتوی صورت مقایسه انواع اتوی صورت کلیک کنید. در نظر داشته باشید استفاده از میکرودرم در هفته 2 بار و از اتوی صورت 3 بار در هفته استفاده کنید. بین استفاده از این دو دستگاه به این ترتیب عمل کنید : شنبه ها و سه شنبه ها از میکرودرم استفاده کنید. روز های دوشنبه و چهارشنبه و جمعه از اتوی صورت.

 

روتین روزانه برای پوست های چرب 5 مرحله ای

در اینجا یک روتین روزانه برای پوست های چرب 5 مرحله ای مراقبت از پوست برای پوست های چرب را توضیح می دهیم. همچنین به بهترین محصولات روتین پوست چرب می پردازیم. در تمام مراحل محصولاتی که معرفی می شود را فقط و فقط از داروخانه تهیه کنید. اما در مورد دستگاه های خانگی مجموعه ما متناسب با بودجه شما بهترین گزینه ها را در اختیار شما قرار می دهد.

 

مرحله اول : پاکسازی پوست در نوبت صبح و شب

روتین مراقبت از پوست چرب با پاکسازی یا همان شستن صورت با محصول مناسب است. زیرا پوست چرب بخاطر بافت چسبنده ی خود بیشتر از بقیه انواع پوست نیاز به شستشو دارد. این حالت چسبندگی در پوست چرب باعث می شود تا آلودگی های محیطی راحت تر به پوست نفوذ کنند. به همین خاطر در 2 نوبت شستشو را با صورت شور مخصوص پوست چرب انجام دهید. یکی زمانی که از خواب بیدار می شوید و دیگری پیش از خواب. پیشنهاد ما برای شستشو از بین محصولات روتین پوست چرب پاک کننده که موثر قیمت مناسب داشته باشند صورت شور برند لامینین برای پوست چرب که ایرانی هست تهیه کنید. خرید صورت شور از داروخانه. خرید میکرودرم از مجموعه ما.

 

مرحله 2: از تونر استفاده کنید

هنگامی که پوست شما کاملاً تمیز شد، از یک تونر مناسب پوست چرب استفاده کنید. استفاده از تونر پوست چرب، چربی اضافی و منافذ باز‌ پوست تان را کاهش می‌دهد. استفاد ه از تونر برای تقویت ظاهر بافت سطحی و تنظیم PH پوست پس از شوینده ضروری است. تونر پاک کننده صورت لافارر مناسب پوست های چرب و مختلط گزینه ی موثر با قیمت مناسبی هست. خرید تونر فقط از داروخانه. خرید اتوی صورت از مجموعه ما.

 

مرحله 3: استفاده از سرم صورت

مرحله سوم روتین روزانه پوست چرب استفاده از سرم صورت پوست چرب هست. سرم های صورت که جزو محصولات مراقبت از پوست هستند که با فرمولاسیون های مختلف بصورت متمرکز روی مشکل پوستی واکنش دارند. استفاده از سرم Bitroy پوست چرب گزینه ی مناسبی است.

 

مرحله 4: مرطوب کردن صبح و شب

پوست های چرب به مرطوب سازی نیاز دارند . به این دلیل که کمبود رطوبت یا اصطلاح حرفه ای هیدراتاسیون در پوست منجر به بهم ریختن تعادل در چربی زیر پوست شوند . بنابراین، برای 2 نوبت صبح و پیش از خواب از کرم های مرطوب کننده یا ماسک ورقه ای آبرسان استفاده کنید. خرید اتوی صورت از مجموعه ما.

 

مرحله 5: ضد آفتاب فراموش نشود

تصور یک روتین روزانه برای پوست چرب بدون ضد آفتاب ناقص است. بنابراین، صرف نظر از وضعیت جوی و هوا از ضد آفتاب استفاده کنید. زیرا بعنوان مسدود کننده منافذ می توانید از آن استفاده کنید.

پس از استفاده از این روتین روزانه مراقبت پوست های چرب طولی نمیکشدکه اثرات آنرا مشاهده کنید. در نظر داشته باشید که روتین های پوستی را بصورت منظم انجام دهید. مخصوصا ترتیب روتین پوستی چرب و جوشدار و منافذ باز که یکی از حساس ترین روتین ها از نظر منظم انجام دادن مراحل است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *