انواع دستگاه لاغری خانگی موضعی و شکم و پهلو قیمت عوارض

دستگاه لاغری

دستگاه لاغری قیمت آن بر اساس نوع دستگاه متفاوت است. ممکن است. زیرا انواع دستگاه لاغری به روش های مختلفی عمل می کنند. برخی بصورت ویبره لاغری که به ویبراتو ایستاده لاغری معروف هستند. یا نوع گرمایشی یا پالس الکتریکی یا امواج rf .

 

انواع دستگاه لاغری

انواع دستگاه لاغری را می توان به چند دسته تقسیم کرد. این دسته بندی را بر اساس نوع عملیات دستگاه انجام می دهیم. علاوه بر آن مثال هایی را می زنیم که بصورت واضح و با اطلاعات کامل محصول مورد نظر خود را خرید کنید. دستگاه های لاغری بر اساس این عملیات کارمی کنند :

 

لاغری با ویبره یا لرزش ویبراتور ایستاده

دستگاه هایی که به این روش عمل می کنند از نظر تجربی بهترین گزینه هستند. از طرفی تهیه دستگاه لاغری خانگی با عملکرد لرزش بسیار راحت تر است. بهترین دستگاه لاغری خانگی یا سالنی با این روش دستگاه لاغری ویبره ایستاده است. این دستگاه ها یک صفحه لرزشی هستند که شما روی آنها می ایستید. با تغییر حالت بدن روی این دستگاه شما می توانید ویبره متوجه قسمت خاصی از بدن یا کل بدن کنید. بهترین برند ویبراتور ایستاده اولتراتین یا برند ویبره ایستاده مجیک است.

 

گرما

دستگاه لاغری گرمایشی بصورت تشک هستند که به آنها ترمودرمی گفته می شود. این تشک ها به بدن وصل شده و تولید حرارت می کنند. سرعت جواب دهی آنها مقداری کمتر است. نوع دیگری نیز صندلی سونا خشک خانگی است. این مورد کمی قابل بحث است. زیرا بخش اعظمی از کاهش وزن درواقع کاهش چربی نیست. صندلی سونا خشک خانگی بیشتر آب بدن را تخلیه می کنند تا چربی. از طرفی ایمن نیستند. زیرا در مهندسی و فرم مناسبی در ابعاد خانگی قابل تولید نیستند.

 

پالس الکتریکی یا امواج اولترسونیک یا EMS

دو نوع دستگاه لاغری rf و فارادیک معروف ترین های دستگاه لاغری از طریق پالس هستند. از نظر اثربخشی بسیار زمان بر و از نظر ایمنی نیز مقداری با احتیاط باید استفاده شوند. محدودیت های استفاده از این دستگاه مقداری زیاد است. از منع مصرف برای افرادی که عمل های جراحی بخصوص قلب داشته اند تا بخش های ستون فقرات. اولتراسونیک کویتیشن نیز در این گروه هستند. دستگاه های ems نیز که به فارسی تحریک با پالس هستند نیز مانند Electrotherapy در این گروه هستند.

 

عوارض دستگاه لاغری

عوارض دستگاه لاغری را بیشتر در میان دستگاه های لاغری هستیم که یا با پالس الکتریکی کار می کنند یا بصورت گرمایشی بوده. این دو عامل برای کسانی که دچار صدمات بدنی یا جراحی های قبلی هستند باید بسیار مورد توجه قرار گیرد. اما متاسفانه این موضوع را تولید کنندگان در اختیار شما قرار نمی دهند. چه برسد به جستجوی کلمه ی دستگاه لاغری خانگی دیجی کالا که بصورت واسطه بوده.

دستگاه لاغری با مکش

این دستگاه ها به Liposuction machine یا لیپوساکشن هستند که بیس عملکرد آنها بادکش تراپی است.

 

لاغری موضعی با دستگاه

از نظر علمی و جمعی بهترین روش استفاده از ویبراتور ایستاده است. چه در این مقاله چه در مطالبی که با عنوان لاغری موضعی با دستگاه نی نی سایت هستند این موضوع را در نظر بگیرید. بطور کلی این باور که لاغری موضعی با دستگاه نداریم اشتباه یا مقصود در ورزش های قدرتی یا استقامتی است. در صورتیکه شما از ویبراتور برای قسمت خاصی از بدن استفاده کنید شاهد لاغری موضعی خواهید بود. مخصوصا کسانی که به دنبال دستگاه لاغری شکم و پهلو هستند. این افراد می توانند با قرار دادن شکم و پهلو یا هر نقطه دیگری از بدن روی ویبره ایستاده لاغری به لاغری موضعی با دستگاه برسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *