بهترین دستگاه برای درمان سندروم پای بیقرار

سندروم پای بیقرار

افراد مبتلا به این اختلال رضایتی از استفاده بهترین دارو برای سندروم پای بی قرار ندارند. حتی بجز داروهای شیمیایی تبلیغاتی مانند دمنوش برای بی قراری پا نیز می شوند. این اختلال عصبی است و صادقانه افراد نتیجه ای نمی گیرند. زیرا مغز تا فرمان حرکت پا را دریافت نکند میل به حرکت دادن پاها از بین نمی رود.

بصورت کلی تمامی روش های درمان پای بیقرار و بیماری هایی که در دسته عصبی عضلانی هستند تحریک مغز است. اما حافظه ی عضلانی اکثرا قدرت بیشتری دارد. از طرفی این حس در زمان استراحت است. در نتیجه کاملا مخالف با فعالیت است. دستگاهی تحت عنوان ویبراتور بدن وجود دارد که با انتقال لرزش هایی به پا بدون نیاز به اینکه فرد کاری انجام دهد وجود دارد که منجر به درمان سندروم پای بیقرار میشود.

این دستگاه را اگر در مدت زمان 10 تا 15 دقیقه استفاده کنید، بدلیل لرزش شدید (که قابل تنظیم است) عضلات و اعصاب را تا بیش از 1 ساعت درگیر می کند. درست مانند زمانی که بصورت استقامتی – سرعتی ورزشی که با پا مربوط می شود را انجام داده اید.

استفاده از این دستگاه برای درمان سندروم پای بیقرار را می توان به سه صورت اصلی انجام داد. اول اینکه روی یک صندلی نشسته و پای خود را روی دستگاه قرار دهید و اجازه دهید لرزش ایجاد شده متوجه پاهای شما شود. دو اینکه بصورت کامل روی دستگاه بایستید اما توجه داشته باشید که قسمت های دیگر بدن نیز درگیر این لرزش خواهند شد. آخرین مورد نیز روی زمین نشسته یا روی تخت دراز کشیده و پای خود را روی آن قرار دهید. همانطور که اشاره شد 10 دقیقه کافیست. اما در بسیار از موارد بدلیل عدم تحمل قدرت دستگاه، زمان استفاده از دستگاه کاهش می یابد.

بطور کلی این دستگاه در موارد دیگری استفاده می شود . بیشترین استفاده آن بعنوان دستگاه لاغری خانگی است. مکانیزم اصلی عملکرد این دستگاه سندرم پای بی قرار شبیه سازی حالت های فعالیت های سخت است. بعنوان مثال دقت کرده اید وقتی از یک قایق برای دقایقی تفریح استفاده میکنید پس از آن حالت شدید خستگی به شما دست می دهد.

حال در نظر بگیرید که این حالت را با دستگاهی در ابعاد کوچک در اختیار دارید تا فقط پای خود را روی آن قرار دهید. همچنین این دستگاه دارای ریموت کنترل است که می توان اگر دراز کشیده اید بتوانید سرعت را کم و زیاد یا دستگاه را خاموش نمایید. یا پس از اتصال به بلوتوث دستگاه موزیک پلیر دستگاه، با ریموت کنترل آهنگی را پخش، صدای آنرا زیاد و یا خاموش کنید.

ابعاد مناسب این دستگاه بطوری است که بتوانید در هر جایی آنرا قرار دهید. برای اطلاعات بیشتر در مورد این دستگاه برای سندروم پای بیقرار با کارشناسان ما در تماس باشید. این اختلال را جدی نگیرید. شاید آزار دهنده باشد اما با این دستگاه این اختلال عصبی بهبود می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *