همه چیز درباره انواع دستگاه های لاغری خانگی

سوال اینجاست ؛ دستگاه لاغری خانگی جی فایو G5 ، تشک ترمودرمی ، دستگاه لاغری فارادیک یا صندلی سونا خشک خانگی و یا ویبره استپر ایستاده لاغری ؟ با پیشرفت تکنولوژی دستگاه های لاغری نیز از این قاعده مستثنی نبوده و راه خود را از سالت های لاغری به خانه های ما باز کرده اند . دستگاه های لاغری موضعی زیادی در بازار موجودند که هریک بر اساس یکی از ۴ روش لاغری ارائه میشوند که البته بخش زیادی از این دستگاه ها بیشتر جنبه تجاری داشته و نه تنها در لاغری موثر نیستند بلکه موجب بروز اختلالات و عارضه های دیگری می شوند .

 

دستگاه های لاغری موضعی خانگی واقعا موثر بر اساس حرارت و گرما دستگاه های لاغری خانگی که با تولید گرما باعث لاغری میشوند :

صندلی سونا خشک خانگی یک صندلی چوبی که زیر آن یک هیتر جهت تولید گرما بوده و دیوارک چرمی که پیرامون استفاده کننده را قرار میگیرد و فقط سر و گردن بیرون میماند که دقیقا حالت سونا در استخر را شبیه سازی کرده و تاثیر ۱۰۰ درصدی نیز به همراه دارد .

دستگاه لاغری تشک حرارتی ترمودرمی

تشک حرارتی ترمودرمی لاغری از یک طرف توسط کابل ها به دستگاه مرکزی جهت تنظیم میزان تولید گرما متصل شده و از طرف دیگر به بخش های مختلف بدن توسط چسب های دائمی تماس داده می شود .

دستگاه های لاغری بر اساس ویبره و لرزش

دستگاه ویبراتور جی فایو لاغری G5 یا اشتباهاه j5 ایستاده که در دو نوع ۳ سر و ۵ سر در بازار ارائه میشوند . از دستگاه جی فایو با قدرت لاغری بالا بر اساس ویبراتور و لرزش بخش مورد نظر بدن و لاغری شکم پهلو بازو و ران ها دستگاه لاغری با پالس الکتریکی دستگاه فارادیک لاغری که با عبور پالس از الکتریکی با استفاده از پدها و تنظیم قدرت پالس عبوری که توسط دستگاه اصلی انجام میشود .

نوع دیگر دستگاه های ویبره برای لاغری ویبراتور لاغری ایستاده استپر است که توضیحات آنرا در صفحه دستگاه لاغری ویبره ایستاده ویبراتور استپر مشاهده میکنید .

 

جهت خرید تمامی دستگاه های فوق با ما تماس گرفته و پس مشاوره با کارشناسان ما ، بهترین دستگاه متناسب با نیاز خود از سفارش خود را ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *