کیسه کلستومی کلوپلاست، یورستومی و ایلئوستومی کاندوم شیت خرید اینترنتی

محصولات کلوپلاست

کیسه کلستومی کلوپلاست دانمارکی Coloplast

در این بخش در نظر داریم تا با محصولات شرکت کلوپلاست Coloplast دانمارکی بیشتر آشنا شویم. بخصوص کیسه کلستومی و در ادامه کیسه یورستومی و کیسه ایلئوستومی که پر فروش ترین آنهاست. زیرا همیشه کیسه کلستومی کد داشته که توسط پزشک نسخه می شود. ما علاوه بر این موضوع در مورد موارد مرتبط از جمله اینکه کیسه کلستومی چیست یا کیسه کلستومی دائمی می تواند باشد یا خیر صحبت میکنیم. انواع کیسه کلستومی کمربندی و غیره . اما پیش از این در نظر داشته باشید که ما فقط کیسه کلستومی دانمارکی را ارائه میکنیم. منظور از واژه دانمارکی این است که ما فقط امکان خرید اینترنتی کیسه کلستومی کلوپلاست را فراهم ساخته ایم. زیرا بهترین نوع کیسه کلستومی برند Coloplast می باشد. کیسه کلستومی کلوپلاست، یورستومی و ایلئوستومی کاندوم شیت خرید اینترنتی.

خرید اینترنتی کیسه کلستومی کلوپلاست

ما با فراهم آوری امکان خرید اینترنتی کیسه کلستومی کلوپلاست را برای افراد استوما هموارتر کنیم. اگر پیش از این مشتری ما بوده اید می دانید قیمت محصولات کلوپلاست را با تماس تلفی با نمایندگی محصولات کلوپلاست در بالای صفحه می توانید استعلام کرد کنید . سپس خرید کیسه کلستومی، یورستومی یا کیسه ایلئوستومی را ثبت کنید. همچنین شماره تلفن شرکت کلوپلاست در بالای صفحه ذکر شده است . معمولا افرادی که مبتلا انواع استوما سوالات زیادی دارند که ما سعی میکنیم به تمامی آنها بصورت مختصر بپردازیم.

کیسه یوروستومی چیست

یکی از سوالات پر تکرار همین کیسه یوروستومی چیست است . کیسه یوروستومی پس از جراحی در مسیر ادرار قرار میگیرد. یعنی در واقع از ادرار و ترشحات احتمالی در دستگاه دفع ادرار را پوشش می دهد. از این رو به آن کیسه یوروستومی گفته می شود. ما با امکان سفارش تلفنی خرید کیسه یوروستومی را برای شما آسان ساخته ایم . چه از نظر تنوع کیسه یوروستومی دو تکه یا محدب و چه از نظر کاربردی بعنوان کیسه یوروستومی شیر دار یا غیر از آن.

کیسه کلستومی کلوپلاست، یورستومی و ایلئوستومی خرید اینترنتی.

تفاوت ایلئوستومی و کلستومی

یکی از سوالات پر تکرار تفاوت ایلئوستومی و کلستومی است. کلستومی به روده بزرگ متصل و ایلئوستومی به روده کوچک متصل می شود. انواع این کیسه ها دارای کد هستند که پزشکان در نسخه آن را به بیمار اعلام می کنند. ما نیز سعی کرده ایم تمامی کدهای کیسه های coloplast را برای شما لیست کرده تا مقداری اطلاعات بیشتری داشته باشید. زیرا جدا از نظر پزشک بیمار دارای جراحی استوما معمولا اطلاعات گنگی هنگان خرید کیسه ایلئوستومی یا کیسه کلستومی دارند. البته که شستشوی ایلئوستومی و مراقبت پرستاری در ایلئوستومی بسیار مهم است. به دلیل حساسیت این امر توصیه می کنیم پس از خرید کیسه کلستومی کلوپلاست یا هر برندی در امور پرستاری دست نبرید.

کیسه ایلئوستومی چیست

یکی دیگر از سوالات پر تکرا همین کیسه ایلئوستومی چیست است . کیسه ایلئوستومی پس از انجام استوما به روده باریک متصل می شود. ما معتقدیم که درخواست کننده محصول مصرفی پزشکی را نباید درگیر ثبت نام در سایت و غیره و غیره کنیم. البته در صورت لزوم می توانید از این طرق خرید کیسه ایلئوستومی را انجام دهید . اما ثبت سفارش تلفنی کیسه ایلئوستومی سریع تر می باشد که ما این امکان را برای شما فراهم آورده ایم. یک نکته اینکه برخی از امور مربوط به تمامی کیسه ها توسط پرستار انجام می شود . مانند بستن ایلئوستومی . اموری نیز مانند شستن ایلئوستومی هستند که اگر پرستار و پزشک به تشخیص خودشان آموزش دادند بسنده کنید. بنابراین سایر موضوعات تخصصی مربوط به مراقبت پرستاری در ایلئوستومی را انجام ندهید.

کدهای کیسه های کلوپلاست coloplast

همیشه با درخواست خرید کیسه کلستومی کد را باید برای سفارش اعلام کنید. البته این موضوع در مورد انواع دیگر کیسه ایلئوستومی نیز صدق می کند. حتی چسب پایه استوما کد مختلف دارند. کیسه کلستومی قیمت مختلفی نسبت به کد آنها دارند. البته برند نیز بی تاثیر نیست که ما تنها کیسه کلستومی کلوپلاست را ارائه میکنیم.

ما انواع کیسه کلستومی، کیسه یورستومی و کیسه ایلئوستومی را ارائه میکنیم. البته لوازم جانبی مانند چسب پایه کیسه کلستومی و استومی، خمیر استوما کلوپلاست، کمربند استومی و غیره مرتبط با بحث استوما ارائه میکنیم.

 

برخی از محصولات کلوپلاست حالت مکمل دارند. از جمله این موارد می توان به چسب کامفیل، چسب چایه، کمربند استومی و … اشاره کرد. برخی از این محصولات در جدول زیر ارائه شده است.

 

 

یکی دیگر از محصولات کلوپلاست کاندوم شیت است. کاندوم شیت کلوپلاست دانمارک Coloplast به دلیل کیفیت بالا داری عوارض نمی باشد. همچنین نصب آن آسان است و براحتی به کیسه ادرار متصل می شود. این محصول از سری محصولات کانوین Conveen است . در جدول زیر می توانید انواع آن را (کاندوم شیت کلوپلاست سایز 30 و کاندوم شیت کلوپلاست سایز 25 و کاندوم شیت کلوپلاست سایز 35) مشاهده می کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *