4 توصیه پیش از خرید رگ یاب رگیاب

خرید رگیاب رگ یاب

5 توصیه پیش از خرید رگ یاب رگیاب

پیش از خرید رگیاب باید به نکاتی توجه داشته باشید که خرید شما متناسب با نیاز شما باشد .

اطلاع از نیاز خود را به رگیاب
شما ممکن است بخواهید برای خود یک رگیاب خانگی تهیه کنید تا یک رگ یاب بیمارستانی . اگر نیاز شما برای استفاده ی شخصی است نیاز است تا رگ یاب تماسی خریداری کنید . زیرا قیمت رگ یاب تماسی نسبت به رگیاب غیرتماسی یا اصطلاحا لیزری ارزان تر است . همچنین بدانید که گروه سنی استفاده کنندگان را بشناسید . در نظر داشته باشید رگیاب تماسی نوزاد را نمی توان برای بزرگسال استفاده کرد . زیرا قدرت دستگاه رگ یاب نوزاد برای بزرگسال بسیار ضعیف است .

محدودیت های رگ یاب ها را بشناسید
رگ یاب های تماسی نمی توانند برای تمام بدن مورد استفاده قرار گرفته شوند . برخی رگ یاب ها بواسطه نوع طراحی فقط برای پشت دست قابل استفاده هستند . برخی دیگر فقط برای رگ گیری از ساعد کارایی دارند . اگر رگ گیری شما از این مناطق است می توانید متناسب با نیاز خود بهترین نوع دستگاه رگ یاب را تهیه کنید تا متحمل هزینه های بالا نشوید . اگر برای تمام بدن نیاز به رگ یابی دارید از رگ یاب های غیرتماسی لیزری استفاده کنید . بعنوان مثال رگ یاب وناسکوپ مدل vns6 می توانید برای شما انتخاب بسیار خوبی باشد .

از مشخصات دقیق رگ یاب ها مطلع شوید
توجه کنید که مشخصات رگ یاب ها را دقیقا بررسی کنید . زیرا ممکن است شما برای بوتاکس نیاز به رگ یاب داشته باشید . توجه داشته باشید که رگیاب نوزاد نمی تواند برای صورت مورد استفاد قرار گیرد . یا ممکن است نیاز است تا از این دستگاه بعنوان یک رگ یاب دامپزشکی استفاده شود . پس از مشخصات آگاه باشید .

مقایسه قیمت رگیاب نسبت به کارایی آنها
درست است که قیمت رگ یاب غیرتماسی لیزری از سایر مدل ها بالاتر است و این بدلیل نوع تکنولوژی گران قیمت این دستگاه هاست . بهترین رگ یاب لیزری قابل خرید در ایران رگ یاب وناسکوپ است . اما اگر مورد استفاده شما کمتر است ، کمپانی وناسکوپ رگیاب ارزان تماسی نیز دارد .

این ها نکات کلی در مورد توصیه هایی پیش از خرید رگیاب هستند که باید آنها را در نظر بگیرید . البته می توانید برای اطلاعات بیشتر و دقیق تر و معرفی یک رگیاب متناسب با نیاز خود با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید . اطلاعات کامل پیش از خرید رگیاب شما را از متحمل شدن هزینه های اضافی مصمون می دارد .