علت بوق زدن دستگاه بخور دولول – بخور سرد بخار نمی دهد

علت بوق زدن دستگاه بخور دولول چیست چرا دستگاه بخور سرد بخار نمی دهد

اگر به دنبال علت بوق زدن دستگاه بخور هستید و یا سوال دارید که چرا دستگاه بخور سرد بخار نمی دهد نگران نباشید . راه حل ها ساده است . به ادامه متن بپردازید تا چند احتمال ساده را برطرف کنیم . ممکن است پس از  خرید دستگاه بخور دولول متوجه شوید که برخی مواقع دستگاه روشن نشده و یا سوت میکشد . اما علت بوق زدن دستگاه بخور دولول در مدل هایی اتفاق می افتد که دارای سنسور هستند . البته ارتباطی به قیمت دستگاه بخور صورت آرایشگاهی ندارد .

زیرا این مشکل در بهترین مارک دستگاه بخور دولول هم اتفاق می افتد . اما اگر حتی طرز استفاده از دستگاه بخور دولول را بدانید و ندانید مشکل چیست یه خبر خوب بدهیم . رفع مشکل های زیر ساده بوده و به پیدا کردن فردی برای تعمیرات دستگاه بخور سالنی نیازی نیست . برای عیب یابی دستگاه بخور دولول با ما همراه شوید .

علت بوق زدن دستگاه بخور دولول تنها چند دلیل اصلی دارد :

زیاد بودن آب مخزن گرم در 99 درصد دلیل میزان نبودن اندازه آب در مخرن هاست . مثلا فرض کنید در مخزن گرم که در زیر دستگاه بخور دولول آّب را زیاد باشدف هنگامی که آب زیاد باشد، دستگاه آرایشگاهی آب را به جوش آورده و ممکن است در مواردی بخار های آب گرم از لول گرم بصورت قطره ای خارج شده و روی صورت شما یا مشتری شما بریزد .

کم بودن میزان آب در مخزن گرم دستگاه بخور دولول چه آسیبی می رساند ؟ اگر سنسور نباشد و دستگاه صدای بوق یا سوت نزند باعث می شود تا المنت که وظیفه گرم کردن آب را دارد با ایجاد حرارت لوله ی پلاستیکی را آب کرده و لیوان مخزن بخور دولول را از حرارت مچاله کند . اما اگر مشکل حل نشدن نشان از خرابی شدید المنت شده است نیاز به خرید المنت دستگاه بخور گرم دارید . البته المنت های دستگاه های مختلف با هم متفاوت و قیمت المنت دستگاه بخور گرم نیز متفاوت است . هنگام خرید دقت داشته باشید تا کالا مناسب خود را انتخاب کنید اگر هم دستی در تعمیرات دارید می توایند تعویض المنت دستگاه بخور گرم را براحتی در خانه انجام دهید . زیرا کل دستگاه چند پیچ دارد . توصیه میکنیم که پیش از باز کردن دستگاه و اجزای آن، بصورت مداوم با گوشی موبایل خود عکس تهیه نمایید.

کم بودن آب سرد باعث می شود تا ماژول تولید بخار دستگاه بخور دولول آرایشگاهی بدون آب تلاش کند و این تلاش در نهایت باعث می شود تا بخش بخار سرد بخور از صدمه و پس از مدتی از کار بیفتد . این پاسخ سوال چرا دستگاه بخور سرد بخار نمی دهد است .

زیاد بودن آب سرد باعث می شود تا بخار آب در مخزن آب دستگاه بخور سرد سر ریز شده و وارد قطعات الکترونیکی دستگاه شود . این مشکل باعث ایجاد اتصالی و سوختن برد دستگاه بخور دولول شما می شود . چرا دستگاه بخور سرد بخار نمی دهد را در این مورد حل میکنید .

جرم گرفتگی سنسور دستگاه . اگر از بالا به مخزن آب نگاه کنید میبینید که یک دایره کوچک فلزی سکه مانند قرار دارد. آبی که در طی زمان از آن استفاده میکنیم دارای املاح است . این املاح باعث رسوب روی سنسور سکه ای می شود . برای رفع آن همانطور که می دانید کافیست تا یکی از دولوله را از جای خود خارج کنید، با شی مثل یک مداد روی آن پارچه ای انداخته و آنرا تمیز کنید .

در برخی مناطق ممکن است املاح آب کم باشد . به همین دلیل سنسور نمی تواند با مولکول های آب از طریق این املاح تماس پیدا کند . برای حل و رفع مشکل و یا تعمیر دستگاه بخور دولول سالنی خودبه دنبال تعمیرکار نگردید . فقط کافیست کمتر از نصف قاشق چای خوری در مخزن گرم دستگاه نمک بریزید . فقط در مخزن گرم نه سرد . پس از آن براحتی دستگاه شما شروع به کار می کند .

کج بودن حالت دستگاه بخور دولول که باعث می شود تا آب به داخل مخزن و به بخش های الکترونیکی نفوذ کند . این نفوذ باعث می شود تا اجزای دستگاه بخور سرد دچار آسیب شوند . این سنسور شما را از این هشدار آگاه می کند .

آب ریختگی روی دستگاه بخور پنل دیجیتال که باعث شده سنسور هشدار اتصالی بدهد . برای این مشکل نیز کافیست صبر کنید تا زمانی بگذرد تا آبی که در پنل دستگاه بخور دولول شماست تبخیر شود .

توجه داشته باشید که ما تعمیرکار نیستیم و فقط برای اطلاع از قیمت و خرید دستگاه بخور آرایشگاهی دولول با ما در تماس باشید.