دستگاه بادکش برقی EC + بهترین دستگاه حجامت برقی با قیمت و خرید

دستگاه بادکش برقی

بهترین دستگاه بادکش برقی خانگی شده یکی از بیشترین ترندهای در حال افزایش هست . من هم مثل همیشه می خوام به زبان ساده هم یک توضیحی درمورد دستگاه بادکش برقی بدم هم بهترین نمونه موجود در بازار رو بررسی کنیم . واسه همین میریو سرغ موضوع دستگاه بادکش برقی EC + بهترین دستگاه حجامت برقی با قیمت و خرید . بادکش درمانی تقریبا چند سالی هست که جزو روش های درمانی در حال رشد هست و روز به روز طرفدرای بیشتری نظرشون جلب میشه بهش . به بیان ساده وکیوم تراپی یک تکنیک ماساژ غیرتهاجمی هست که به بلند کردن پوست از طریق خلاء به روش های مختلف انجام میشه . حالا ما تو ایران این کار رو معمولا با دستگاه بادکش سازگار با لیوان های حجامت انجام میدن . چون لیوان های حجامت بسیار دم دست دست و ارزان قیمت .

مزایای دستگاه بادکش برقی زیادن . بادکش بدن (که به اصلاح فرنگی کارا وکیوم تراپی گفته می شه) به چند منظور مختلف انجام میشه .فرم دهی و لیفت سینه و باسن (بی تیغ قاعدتا)، انجام حجامت (با تیغ دیگه) که به این خاطر به دستگاه حجامت برقی هم معروف هست. ماساژ برای گرفتگی عضلات، درمان و رفع سلولیت، افزایش گردش خون در بدن، رفع درد و خستگی (من تجربش رو دارم با دستگاهی که معرفی میکنم عالیه) . البته این موضوع لیفت باسن و سینه رو تازه عنوان می کنن وگرنه بادکش یک تاریخ چند هزارساله داره و بی شک در اون موقع بزرگی سینه و باسن مطرح و مُد نبوده و فقط جنبه تراپی کار در نظر گرفته می شده.

دستگاه بادکش برقی تولید شده در دنیا زیاد هستن. اما در ایران دسترسی مقداری محدودتر هست. البته بماند که یکسری برمیدارن پمپ های صنعتی رو با زور به شلنگ و بعد به سری قابل اتصال به لیوان استفاده می کنن که بسیار خطرناک هست . چون اون بنده خدای چینی که موتور پمپ صنعتی رو تولید کرده به این فکر نبوده که یک ایرانی بخواد باهاش دستگاه به این حساسی رو بسازه . بادکش کردن شاید به نظر یه مکانیزم ساده داشته باشه اما قدرت موتور مکش استفاده شده توی یک دستگاه بادکش برقی خیلی مهمه و نیاز به محاسبات فنی داره . در غیر این صورت ممکن هست یا بصورت لحظه ای و یا در دراز مدت باعث بروز مشکلات بشه . اما اون دوست ایرانی که با پمپ مکش صنعتی دستگاه بادکش برقی میسازه بعیده به این موضوع اهمیتی بده . یا شایدم کلا به ذهنش نرسیده .

ما که توی کار پزشکی هستیم بعضی مواقع یه مواردی رو میبینیم دوستان ساختن که مغز آدم سوت می کشه . مثلا طرف برداشته با ساکشن رومیزی دستگاه بادکش برقی یا دستگاه حجامت ساخته . آخه اینها لگو نیستن که سر هم کنی و بدی دست مردم . هدف طرف که قطعا خیر نیست . پس موقع خرید حواس جمع باشید . اگر سوال شده که حالا بهترین دستگاه بادکش برقی کدوم دستگاه هست این متن رو بخونید.

خلاصه توضیح میدم. ببینید دستگاه بادکش برقی دو مدل دارن . یا یه شیشه لیوان مانند (کاپ) قابل جدا شدن و سازگار با لیوان های سایز مختلف حجامت هست یا لیوان بهشون متصل هست و جدا نمیشه که به دستگاه بادکش برقی سلولس معروف هستن که از نظر قدرت راستش رو بخواید یکم بی جون هست . چون شارژی هم هست . باتری داخلش مستهلک میشه و با گذر زمان قدرت باتری افت پیدا میکنه . دستگاه هم طوری نیست که مثل نون بریم سریع بخریم یا چای تازه دم باشه . ممکنه چند سال توی انبار باشه.

البته یه موضوع رو جا انداختم . ببینید بجز حجامت که نیاز به تیغ و این داستانا داره که به دستگاه حجامت برقی معروف هست، کار با دستگاه بادکش برقی نیاز به تجربه خاص قبلی نداره . فقط اگر تازه کار هستین اون قسمتی از بدن رو که باهاش می خواید بادکش کنید رو یکم با کرم یا روغن چرب کنید . اینطوری اون کاپ بهتر و راحت تر می چسبه . همیشه هم حواستون باشه که اون سوپاپ بالای لیوان حجامت باید بالا باشه بعد به سری دستگاه بادکش برقی وصل کنید و بعد هم که به بدن . به این دلیل که نیاز به تجربه قبلی نیست این تجهیز به دستگاه بادکش برقی خانگی هم معروف هست . البته قیمت دستگاه بادکش برقی خانگی مهم هست . اما نه به اندازه سلامتی . پس سعی کنید بهترین دستگاه بادکش برقی رو انتخاب کنید .

تفاوت قیمت دستگاه بادکش برقی حجامت اصولی با یک دستگاه اصولی مثل ساخت حجامت یا بادکش با پمپ های صنعتی! ساکشن رومیزی! و غیره هر چقدر هم که باشه به اندازه هزینه ای که ممکنه برای درمان و رفع عارضه بوجود اومده بپردازید. محصولی که می تونید در گزینه های خرید دستگاه بادکش برقی حجامت یا دستگاه حجامت برقی در نظر بگیرید رو عکسش رو بالای این مطلب می زارم .

این محصول هم اون مسئله قیمت دستگاه بادکش برقی حجامت رو حل میکنه هم از نظر مهندسی اصولی ساخته شده . با برق مستقیم کار میکنه پس نیازی نیست تا نگرانی مستهلک شدن باتری و کم شدن قدرت وکیوم باشید. توی پک 4 تا لیوان قابل شستشو و استریل هم گذاشته شده که بعد از هر استفاده بتونید برای خودتون استفاده کنید . به لیوان های عادی یکبار مصرف هم می خوره . برای اطلاع از قیمت و خرید دستگاه بادکش برقی و خرید دستگاه حجامت برقی با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *