دکترپن اصل از فیک تقلبی با 7 روش قابل تشخیص که در قیمت موثرند

تشخیص دکترپن اصل از دکتر پن تقلبی فیک و توضیحات

دکترپن اصل از فیک تقلبی با 7 روش

همونطو  که می دونیم دکتر پن یک برند درماپن برای انجام میکرونیدلینگ هست که پرفروش ترین در دنیاست. پرفروش ترین درماپن A1W دکتر پن یا همون Ultima a1 در انواع دستگاه میکرونیدلینگ دکترپن درماپن است. پس به سراغ این مدل می ریم. من دو تصویر از دکتر پن a1w قرار دادم . یکی از تصویرها رو از سایت اصلی drpen.com برداشتم و دیگری رو از جای دیگه. اگر یک جستجو کرده باشید میبینید که قیمت دکتر پن و خرید a1w بسیار مختلف هستند. علت رو در ادامه سریع توضیح میدیم. بریم سراغ دکترپن اصل از فیک تقلبی با 7 روش قابل تشخیص که در قیمت موثرند بصورت سریع. هم حوصله شما سر نزن.

اول از همه از بدنه دستگاه دکتر پن میشه متوجه شد. دکترپن اصل دارای یک خط روی بدنه هست که دستگاه رو قابل تعمیر میکنه. اما دستگاهی که اصل نباشه بصورت پلمپ طراحی میشه و بدنه یک تکه هست. نداشتنن خط وسط دستگاه اولین نشونه هست. البته در نظر داشته باشید که روی این موضوع خیلی خیلی فوکوس نکنید. موارد بعدی ارجعیت دارن .

مواردی که در ادامه اشاره میکنم مهم تر هستند. چون دکتر پن فیک با خط روی بدنه هم اخیرا تولید شده.

ببینید همونطور که قبل تر توضیح دادم این برند بدلیل پرفروش بودن با کیفیت های مختلف تولید میشه. اما همیشه روشی هست که بشه اصل و فیک این دستگاه رو تشخیص داد. حتی ممکنه که شما یک دستگاه خرید کنید و سوزن یا کارتریج دستگاه رو متصل کنید و شروع به استفاده کنید. هیچ مشکلی نداشته باشید. نه موقع تنظیم درجه سوزن چه موقع کار. اما چند روز دیگه دستگاه خراب میشه و تمام.

دکتر پن اصل دستگاه میکرونیدلینگ A1W
دکترپن اصل یا دستگاه میکرونیدلینگ A1W در سایت رسمی دکترپن

دکتر پن اصل
دکترپن اصل داری یک خط روی بدنه است. این خط ابتدای دکتر پن اصل درج شده و از سایت رسمی آن بصورت زوم شده قابل مشاهده است.

 

پس اولین نکته درمورد شکل بدنه و داشتن خط تعمیر هست. حالا 2 روش دیگه رو هم براتون توضیح میدم که خرید درستی انجام بدین. البته فیک خط دار هم اخیرا تولید شده متاسفانه. پس به دو مورد بعدی توجه بیشتری کنید.

ببینید وقتی کارتریج یا سوزن دکتر پن روش نباشه صداش یه مقدار بیشتر هست. دقت کنید عرض کردم یک مقدار. اون هم بخاطر این است که نگه دارنده کارتریج خالی هست و داره برای خودش هرز کار می کنه. این اتفاق باعث میشه صدا بلند تر باشه. اما در دکترپن فیک وقتی شما دستگاه رو بدون کارتریج روشن میکنید صدای خیلی خیلی بلندی تولید میکنه. چون داره به اصطلاح هرز می چرخه. ببینید انجام میکرونیدلینگ بسیار حساس بوده و دکتر پن هم یک دستگاه خیلی حساس هست. برای همین انقدر اجزای داخلی دقیق طراحی میشه تا آسیبی ایجاد نکنه. پس منطقی هست که این تفاوت وجود داشته باشه.

ببینید متاسفانه ما از چندین سال پیش امکان اینکه بخوایم دکتر پن کره ای، آمریکایی، انگلیسی یا غیره رو وارد کنیم نداریم. یکی از سوالاتی که پرسیده میشه اینکه که دکتر پن کجایی و تولید کدوم کشور هست ؟ دکتر پن یک برند متعلق به کشور آمریکا و در ایالت کالیفرنیا و در شهر سانفرانسیسکو قرار داره. اما امتیاز تولید رو در چین داره. اما چین به سفارش مشتری اون رو با کیفیت یا بی کیفیت تولید کنه (که از نظر اخلاقی صحیح نیست) اما کی که داخل چین توجه کنه. پس اصلا اینکه روی جعبه بارکد وجود داشته باشه توجه نکنید. لیبل و بارکد و اینکه به سفارش فلان کشور تولید شده رو از ذهن خارج کنید. چون اخیرا مد شده که همکارا میگن دکتر پن لیبل دار سفارش امارات .

 

دکتر پن ساخت کجاست
دکتر پن اصل متعلق به کشور آمریکا می باشد.

 

در حرکت آخری که دوستان چینی در تولید دستگاه دکتر پن مدل a1w زدن استفاده از پلاستیک بجای فلز در قطعات داخلی بجای هرزگرد کارتریج دکترپن استفاده کردن . برای همین وزن دستگاه کم میشه. ببینید وزن 76 گرم هست . نه کمتر نه بیشتر .

دکترپن اصل 76 گرم هستن.
وزن دکترپن اصل بر اساس وبسایت beauty direct که مرجع هست 76 گرم نوشته شده.

یعنی در تولید قطعات هرزگرد داخل، بجای فلزی از پلاستیک استفاده شده. این بخش بصورت چشمی قابل دیدن نیست. چون داخل بدنه قرار داره. اما ساده ترین راه وزن کردن دستگاه هست که براتون انجام دادم.

دکترپن اصل و تقلبی مقایسه.
مقایسه وزن دکتر پن اصل و تقلبی. این اختلاف وزن بدلیل استفاده از متریال پلاستیکی بجای فلزی در قطعات داخلی بدنه است.

دکتر پن اصل از تقبلی را علاوه بر روش هایی که ذکر کردیم، می توانیم بر اساس موارد زیر تشخیص داد :

  1. وزن کلی دستگاه رو می تونید ملاک قرار بدین که باید 76 گرم باشه. تا مطمئن شیم داخل فلزی هست نه پلاستیکی.
  2. وقتی بدون کارتریج روشن میشه صدای خیلی بالایی نده.
  3. باید دکتر پن اصل دارای خط در وسط بدنه باشه.
  4. به لیبل و بارکد و تولید فلان کشور دقت نکنید.
  5. شارژر بصورت مجزا و usb باشد.
  6. علامت روی جعبه دستگاه برجسته باشد.
  7. صدای لرزش با کارتریج هم حین کار میکرونیدرینگ کم باشه.

برای خرید دکتر پن a1w یا همان ultima a1 دارید امیدوارم که مطالبی اشاره کردم براتون مفید باشه. یکی از محصولاتی که مجموعه ما ارائه میده محصولات دکتر پن هست. البته دکتر پن اصل. ما تمام تلاش خودمون رو کردیم تا محصولی ارائه بدیم که هم از نظر کیفیت و اصالت کالا بتونیم تضمین کنیم. قیمت دکتر پن a1w رو هم بسیار مناسب در نظر گرفتیم. در صورت اطلاعات بیشتر می تولید با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *