درمان چروک گردن و بهترین روش آن در خانه

درمان چین و چروک گردن

کرم ضد چروک گردن WOKALI
بهترین روغن برای چروک گردن و یا ورزش برای از بین بردن چروک گردن را فراموش کنید. ببینید بوتاکس و طب سنتی و غیره هم تاثیر خاصی رو ایفا نمی کنند. امروز بهترین روغن / کرم برای چروک گردن رو معرفی میکنیم. این کرم ضد چروک گردن WOKALI است. در انتهای این کرم که خارج می شود 2 رولر وجود دارد. اول توضیح بدهیم که رولر چیه . رولر پوست چند غلطک با اندازه های کوچک هستند که نوک های تیزی دارند. البته نه اونقدر تیز که آسیب وارد کنند. سوراخ های میکرونی ایجاد می کنند که مواد بهتر جذب بشن. برای چروک گردن و بهترین روش درمان آن با من همراه باشید.

بیاین فرض کنیم
اصلا بیاین فرض کنیم بهترین کرم یا ماسک یا روغن برای از بین بردن چروک گردن رو در اختیار داریم. خب چطور استفاده میشه کرد؟ قاعدتا مقداری روی دست میمالیم و روی گردن حرکت میدیم. خب شروع کنیم به اینکه چه مشکلاتی داره این روش :

  • اولین مشکل اینه که مقداری زیادی از اون کرم یا روغن به دست ما چسبیده و هدر رفته.
  • به دلیل اینکه پوست گردن منافذ ندارند هم فقط روغن رو روی لایه بیرونی پوست زدیم.
  • برای حذف چین و چروک ما باید مواد رو به زیر لایه درم برسونیم.
  • پس عملا کار خاصی انجام نشده. شاید 10-20 درصد

خب حالا ایده ای که برند wokali برای تولید محصول درمان چروک گردن ارائه کرده خیلی جالب هست. نحوه استفاده به این شکله که همونطور که توی تصویر میبینید 2 تا غلطک در انتهای کرم خودش قرار داده. شما کرم رو روی خطوط گردن قرار میدین و فشار میدین. خب کرم از تیوب خارج شده. فقط یک بار با دست کرم رو بصورت سطحی پخش میکنید. حالا نوبت حرکت دادن با رولر ها ست. مورد مهم رولر ها این هست که همزمان با ماساژ باعث ایجاد منفذ میشن در سطح پوست (در خط میکرونی) مواد براحتی وارد لایه زیرین پوست میشن. ماساژ با رولر یک مزیت دیگه هم داره.

ببینید به زبان ساده زیر پوست ما یک بافت فنری مانند وجود داره که پوست رو نگه داشته . جنس این بافت از پروتئین هست. شکل این پروتئین ها در پوست عادی و سالم بصورت منظم هست. اما با بالا رفتن سن و یا مسائل ژنتیکی یا عوامل محیطی این ساختار نظم خودش رو از دست میده. اصطلاحا میگن کلاژن تنبل شده. اما با تحریکی که با کرم ضد چروک گردن وکالی wokali کلاژن تحریک میشه. بعد شکل منظم خودش رو برمیگردونه و در آخر هم پوست رو به بالا فشار میده تا چین و چروک ها از بین برن.

ما این کرم رو برای مشتریان خودمون ارائه میکنیم. فقط در نظر داشته باشین که این کرم در بازار رنگ های مختلفی داره . اما مدل اصل اون رنگ رولرها قرمز هست. نه زرد یا قهوه ای یا هر رنگ دیگه ای. این رو هم می تونید توی سایت رسمی برند مشاهده کنید. در سایت wokali هم این محصول فقط با رنگ قرمز وجود داره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *