درمان ریزش مو در خانه با نانو استیم

نانو استیم مجیک

درمان ریزش مو بخصوص درمان ریزش مو در خانه به یکی از پر جستجو ترین کلمات کلیدی شده. متاسفانه امروزه جدا از بحث ژنتیکی به دلایل مختلف این مشکل شدید تر هم شده. اما خب روش های مقابله ای توصیه شده که یا جواب نمی دن یا اگر شروع به استفاده کنید و قطع کنید بدتر از قبل ریزش مو پیدا می کنید. مشکلات محیطی درصد بالایی در ریزش مو دارند. مثل آلودگی های محیطی و مواد مختلف مضر که بیشتر فکر می کنن به پوست آسیب می رسونن. که البته درست هم هست اما به بحث مو کمتر دقت میشه .

همه می دونیم که یه غشای پوستی هست و که پیاز و فولیکول مو داخلش هست و فلان و فلان. اما در مجموع داستان به این شکله که فقط مشکل از پیاز و فولیکول مو و اینا نیست. موثر هستند اما نه 100 درصد. اما ما ساقه ی مو و غدد چربی زیرش رو در نظر نمی گیریم. اون غدد چربی در دسترس ترین هست قسمت بعد از ساقه هست.

پس یه درمان متفاوت معکوس انجام میدیم. بجای اینکه از پیاز به ساقه برسیم، ساقه رو قوی میکنیم که به پیاز مو فشار کمتری وارد شده. البته یه نیم نگاهی هم داریم به ساقه که در ادامه توضیح می دم. مشکلات مو فقط ریزش نیست. وز شدن مو یا موخوره اصطلاحا یا نرم شدن مو مثل موی نوزاد هم مشکل دیگه ای هست. خب عمده غذای ساقه ی مو اکسیژن و هیدروژن هست. اما یه مشکلی هست. ساقه ی مو منافذی داره. اما اونقدر ریز هستند که اجازه نمیدن مولکول های اکسیژن و هیدروژن واردش بشن. مگر اینکه بیایم شکست مولکولی انجام بدیم. کسایی که شیمی خوندن می دونن کار خیلی سخت و عجیب غریبی نیست.

یه دستگاهی هست به اسم نانو استیم تفنگی . این نانو استیم یه منبع آب زیر داره که با آب عادی پر میشه. بعد که دستگاه رو روشن میکنید مولکول های آب رو خرد میکنه و بصورت پاشش از قسمت جلوش خارج میشه. شبیه یک سشوار هست که توی عکس هم میبینید. این پاشش مولکول هایی هستن که ساختارشون خرد شده که بتونن وارد ساقه مو بشن. به همین راحتی.

طرز استفاده ی خیلی راحتی داره . فقط منبعش رو آب میکنید و بعد دستگاه رو روشن میکنید و به آرومی روی کل موها و پوست کف سر اسپری میکنید. اگر آبی که جوشیده و بعد سرد شده رو استفاده کنید بهتره. چون املاح آب معمولا توی مناطقی زیاده. جلوی قسمتی از دستگاه نانو استیم led هایی هست که طول موج خاصی دارن که روی مو اثر می گذارند. هم 4 led هست هم مدل 6 led که اصطلاحا بهشون میگن نانو استیم 6 اشعه یا 4 اشعه. که نمی دونم اولین نفر کی بود که این کلمه ی بی معنی رو چسبوند به این دستگاه. این LED همزمان که پاشش داره انجام میشه روشن میشن. این led ها 2 تا کار انجام میدن. یکی اینکه منافذرو باز می کنن دوما در حینی که ساقه موی شما داره توسط اکسیژن و هیدروژن تغذیه میشه اجازه وارد شدن آلودگی های محیط رو نمی ده.

حالا یه تریک یا حرکت هست که اثر این دستگاه رو چند برابر کنیم. یه سری ویال من استفاده می کنم. ویال تقویتی مو. البته مالشی نه تزریقی ! این ویال ها شبیه آمپول هستن. قبل از استفاده از نانو استیم یکی از آمپول هارو میشکنم و روی پوست سر میریزیم. بعد روی پوست مو و ساقه مو یکی دو دقیقه ماساژ میدیم. بعد از دستگاه نانو استیم استفاده می کنیم. این ویال ها خوبیش اینه که اگر استفاده ش قطع بشن مشکلی پیش نمیاد. دومین موضوع اینه که تاثیرشون خیلی سریع و ماندگار هستن.

ویال ریزش مو
ویال درمان ریزش مو و تقویت کننده مو

 

فقط یه موضوع یکسری هستن که بجای نانواستیم به شما آب پاش برقی آرایشگاهی می فروشن. بهترین برند نانو استیم مجیک هست که هم مدل بیسیم دارن و هم سیم دار. ما این دستگاه و ویال مو رو به شما با قیمت مناسب و صحیح، و با ضمانت اصالت کالا ارائه می کنیم. برای سفارش و خرید نانو استیم هم می تونید با شماره های سایت در تماس باشید. ویال هم ترجیحا خرید کنید . وقت بخیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *