میکرودرم چیست

دستگاه میکرودرم قیمت

یکی از دستگاه های الزامی مراقبت از پوست و زیبایی و جوانسازی میکرودرم است. ابتدا به سوال میکرودرم چیست بپردازیم و سپس به سراغ بهترین میکرودرم قابل تهیه در ایران برویم. میکرودرم یک دستگاه زیبایی خانگی است که سری آن زبر بوده و وظیفه آن برداشتن یک لایه پوست مرده از صورت است. از دستگاه های زیبایی خانگی گرفته تا دستگاه های کلینیک زیبایی میکرودرم وجود دارد. بر اثر عوامل محیطی همیشه یک لایه پوست مرده روی پوست ایجاد می شود. این به دلیل مکانیزم دفاعی طبیعی بدن است. اما اگر به این لایه رسیدگی نشود و یا تحریک نشود، سلول های زیریم پوست از کار می افتند. زیرا دیگر کاری برای انجام دادن ندارند. پس با میکرودرم ما لایه نازکی از آلودگی ها را از پوست بوسیله سری زبر آن بر می داریم تا اولا لایه مرده پوست را برداریم. که این کار سبب درخشندگی پوست و جوانسازی است. دوما پوست را تحریک میکنیم تا سلول های جدید تولید کند. این سلول های جدید صورت شما را از همیشه زیباتر و درخشان تر می کند.

میکرودرم سالنی با اکسید آلومینیوم
میکرودرم ها قبلا فرق داشتند. یکسری میکرودرم ها هستند که دارای اکسید آلومینیوم هستند.طریق استفاده از مدل میکرودرم ها به این شکل هست که یکسری دانه های بسیار ریز اندازه شکر از جنس آلومینیوم روی پوست میریزند و سپس دستگاه را روی پوست صورت میکشند. این مدل از میکرودرم توسط سازمان جهانی وزارت بهداشت از سال 2019 ممنوع شده است. هم به دلیل حساسیت های پوستی شدیدی که برای بسیاری ایجاد میکند، هم بخاطر مسائل بهداشتی. زیر ااکسید آلومینیوم قابل ضد عفونی کردن نیست. اما هنوز هم در بازار وجود دارند. آن هم به این دلیل است که اندازه آنها بزرگ است و در سالن های زیبایی برای چشم نوازی مشتریان به کار می آید. وگرنه هیچ چیز خاصی در آن جعبه دستگاه وجود ندارد.

میکرودرم خانگی چیست
این سوال یکم مشکل دارد. میکرودرم خانگی چیست. میکرودرم خانگی بدون اکسید آلومینیوم کار می کند. همان کاربرد مدل اکسید آلومینیوم دار را دارد اما بدون عوارض. ابعاد کوچکتر شده و مانند یک قلم بزرگ در دست گرفته می شود. اما میکرودرم خانگی هم تفاوت هایی دارند. تفاوت آنها در مقدار استاندارد زبر بودن سری آنهاست. این استاندارد زیر بودن توسط CE اروپا یا FDA آمریکا یا iso13485 تعریف شده است. اما در بازار ممکن است میکرودرم با قیمت حتی 300 هزار تومان ! هم ببینید . خب مشخص هست که اصلا نمی توانند استانداردهایی که نام بردیم داشته باشند. زیرا دستگاه هایی که زبری استاندارد را روی میکرودرم میریزند (حین تولید) قیمت های میلیون دلاری دارند. البته بر اساس تجربه ماهایی که فروش میکرودرم را انجام می دهند قابل تشخیص است. یا آنقدر زبری آنها زیاد است که موجب آسیب می شود. یا آنقدر کم است که تاثیری روی پوست نمی گذارد. اما میکرودرمی که امروز به معرفی آن می پردازیم توسط کمپانی Maikong تولید می شود که دارای تمامی استانداردهای مرتبط هست. روی میکرودرم Artstore محصول کمپانی Maikong کلیک کنید تا تمامی مشخصات آنرا مشاهده و در صورت نیاز ثبت سفارش نمایید. در این صفحه هم فیلم میکرودرم صورت و هم عکس قبل و بعد میکرودرم و قیمت میکرودرم صورت و سایر اطلاعات درج شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *